שאלה לדר דין עד-אל
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לדר דיו שלום אני עומדת בפני בחירה לשחזור בין מתלה מהגב+שתל לבין לקיחת שומן מהבטן להשתלה מה ההבדל בין השיטות את העקרון אני מבינה השאלה מה קורה לכלי דם ? מה השקולים שאני צריכה לקחת בחשבון לפני ההחלטה ? מה זמן ההתאוששות ? מה יותר מסובך? ההחלטה קשה לכן אשמח ליעוץ כללי והכונה כללית תודה רותי
שלום רב, לצערי הפורום אינו מחליף ייעוץ שבמקרה שלך צריך להיות ארוך ומפורט עם תרשימים וצילומים. ישנו הסבר מפורט של השיטות עם החסרונות והיתרונות בחוברת של האגודה למלחמה בסרטן. ניסיונו של המנתח הספציפי בשיטות השונות אינו פחות חשוב מהיתרונות והחסרונות הספציפיים של כל שיטה בהצלחה