לד"ר בן ברוך
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כשלוש שנים לאחר הגילוי, עברתי כריתה מלאה ללא כימותריפיה והקרנות. בת 34. אני בהיסטריה מכאבים נקודתיים בצלע השניה בבית החזה בצד הניתוח, צמוד לעצם החזה. הכאב הוא נקודתי ורק כשנוגעים בו הוא מופיע. האם זו גרורה בעצם?
אם עברת רק כריתה ללא טיפול נוסף הרי שהגידול שהיה לך היה קרוב לודאי לא חודרני או קטן מאד (האם יש בידיך פרוט?) בגידולים אלו הסיכוי לגרורות הוא קטן מאד. קשה לי ליעץ לך ללא פרוט, אני מיעצת לך לפנות לרופא המטפל שלך.