גרורות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כשלושה חודשים אובחן אצלי סרטן שד עם גרורות בעמוד השדרה ובירך ,עברתי כבר חמישה טיפולים כימוטרפיים ונותר לי עוד טיפול אחד. אנני יושעת מה יהיה השלב הבא מאחר ועדיין לא עברתי בדיקות .הייתי רוצה לשוחח עם נשים במצבי כדי לקבל תמונת מצב.
בת כמה את? איך גילית את המחלה? האם היו לך כאבים בעצמות? אני סיימתי את הטיפולים לפני כמה חודשים , ויש לי כאבים בצלע מתחת לשד שבו עשיתי הקרנות, אני פוחדת שזה גרורה...
שלום רנה, ראשית, כדי להסיר דאגה מליבך גשי לאונקולוג שלך. יש להניח שישלח אותך למיפוי עצמות, כדי לשלול. ויתכן שזו תופעה מוכרת לאחר הקרנות. שווה להבדק ונקווה שזו אזעקת שוא!!!
אני בת 29 הגרורות הם בירך ובעמוד השדרה ,גיליתי את המחלה בעקבות כאבים בירך.