הוצאת שחלות - כאמצעי מנע
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אני בת 58 ולפני 9 שנים היה לי סרטן שד, עברתי כריתה חלקית.אחותי (בת 53) חלתה בסרטן שחלות. השאלה שלי היא האם מומלץ שאני אעבור כריתה של הרחם או השחלות. תודה מראש. סילבי.
לקריאה נוספת והעמקה
לסילבי ראשית, אני חושב שכדאי שאת ואחותך תבצעו בדיקת גנים לסרטן, בעיקר באם יש לכם בנות או אחיות, כי יש לזה משמעות עצומה לגבי עתידם הרפואי. שנית, אני חושב שכדאי לך לכרות את השחלות. בהצלחה פרופסור אילן כהן
עברתי ניתוח הוצאת שחלות ורחם ללא פתיחת בטן. הניתוח היה קל וללא תופעות לואי.