לדר' בן ברוך ופרופ' כהן.
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ברקע סרטן שד (לפני שנתיים) עם רצפטורים שליליים להורמונים. האם ניתן להשתמש בגלולות למניעת הריון?
גלולות עושות משהו למאזן ההורמונלי של הגוף מה את צריכה את זה גם כך את די פגיעה הרופאים אולי יביאו לך סטטיסטיקות בעד ואני ההגיון הפשוט שלי אומר : לא ולא להשתמש בגלולות לכי עם ההגיון שלך ותחושות הבטן עצם השאלה מראה שיש לך היסוסים בברכה ריקי
לרונה חד משמעית - לא. בברכה פרופסור אילן כהן
אז על איזה אמצעי מניעה אתה ממליץ?