השפעת הכימותרפיה על הגידול לפני ניתוח
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לדאבוני "הגוש הגדול נעלם" אחרי 3 טיפולים מתוך 10, פשוט לא נראה שלם אלא כעת יש לי המוני גידולים קטנים, מה הסבירות להווצרות גרורות כעת? האם אפשר להוציא את כל הקטנטנים? מה הכוונה שהגידול התפרק?
אל תיבהלי. גם לי זה היה כך. בסיום הטיפולים עברתי ניתוח ובו כבר לא נשארו תאים סרטניים. מאחלת לך אותו דבר! בהצלחה!
לפי מה שאת מתארת יש תגובה מצוינת לטיפול, בזמן הניתוח יוציאו את כל האזור בו היה הגידול הגדול. לגבי סבירות יצירת גרורות - קשה לענות ללא פרוט נוסף, אך בדרך כלל אם הגידול הגדול הגיב כך גם הגרורות באם הן קימות