ביקורת על טלי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתור משתתפת חדשה בפורום וכמי שחופש הביטוי הוא ענין של מלחמה יומיומית אצלה , בכל זאת- לא הבנתי על מה הזעקה.
ליאור יקרה, גם אני, כמוך, חדשה בפורום. כל אדם חדש המצטרף לפורום, כאילו הצטרף לקבוצה אמיתית, מגובשת, עם נהלים ומנהגים מובנים, ועליו ללמוד כיצד להשתלב בין החברים. זה לוקח לשני הצדדים זמן ומצריך גמישות והבנה. לי יש את כל הזמן שבעולם. יש לי גם את הרצון לתרום מעצמי ומהידע שלי. ברור לי שמקומי כאן עשוי לעורר כעס בשל היותי בריאה. אולם אני עדיין חושבת שהמטרה שלשמה הגעתי הנה, לסייע ליצור תמיכה הדדית בפורום ולתגבר את המערך התמיכתי המקוון, עשויה להתממש על אף שאינני "אחת מכן". מקווה שהצלחתי להסביר את עצמי כראוי. איחולי בריאות, שלך, טלי