שאלה לחברות מכבי לגבי זולדקס
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קיבלתי את זריקת הזולדקס הראשונה בבית חולים , והבנתי שצריך להביא התחייבות על מנת לקבל בעתיד את המשך הזריקות בבית חולים . אתן מקבלות התחייבות ממכבי או שמקבלים את הזריקות אצל האחיות בקופה?
היי אני הולכת לאחיות, כי זה קרוב לבית. צריך הפניה מהרופא משפחה לאחיות כדי שיזריקו ואת זה אני לוקחת עם קבלת המרשמים. המון בריאות רונית
אני גם הלכתי לקופה כי זה היה לי יותר נוח, את המרשמים והוראות הזרקה לאחיות קיבלתי מבית החולים. בהצלחה