אל פרופסור אילן כהן-גלי חום והשתנה מרובה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני סובלת מגלי חום בממוצע של פעם בשעה וגם בשעות הלילה. לצערי אני לא מטופלת בתרופות.בגלל היסטוריה של סרטן שד. אני בת 51 . שאלתי היא האם יש קשר פיזיולוגי בין גלי החום והרצון בכל פעם ובעיקר בשעות הלילה לרוץ לשרותים. גלי החום נעשו למטרד קטן לעומת הצורך להתעורר ולרוץ לשרותים. אשמח לשמוע את דעתך בנושא. והאם יש צורך בבדיקת אורלוג?.
ללימור. מחקרים הראו שנותנים יותר שתן בלילה כאשר מתעוררים, ללא קשר לבעיית השתנה. נראה שאצלך זה אותו הדבר. אני מציע לך לקחת טיפול עם פרוזק 20 מג (כדור אחד לפני השינה). טיפול זה הוא נגד גלי חם (ולא נגד בעייה נפשית.). הטיפול מאוד יעל אצל כ 50% מהמטופלות. מאוד מועיל. בברכה פרופסור אילן כהן