מעקב בתום טיפולים?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אימי טופלה בשנה האחרונה לאחר גילוי גידול בשד, בכימותרפיה, כריתה והקרנות. ועתה היא מטופלת בטמוקסיפן. מהו המעקב המקובל? האם נהוג להסתמך על מרקרים בבדיקות דם או לבצע גם סריקות תקופתיות (פרט לממוגרפיה של השד השני). באיזו תדירות? רוב תודות
לרותי שוב עלי להביע את צערי שהמידע שאת שואלת עליו לא נמסר לכם על ידי המטפלים, שזו חובתם!! תשובתי כללית, שכן אין אני מכירה את פרטי מחלתה של אמך ואת מצבה הכללי. נהוג לעקוב כל 3-4 חודשים בבדיקה גופנית ובקבלת מידע מהאשה ופעם בשנה לבצע ממוגרפיה. מעבר לזה - הכל נתון לשקול הדעת של הרופא בהתאם לנסיבותיה של כל אשה, ואינו "אוטומטי".