שאלה לפרופסור אילן כהן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפרופסור אילן שלום אני בת 42 פסק לי המחזור עקב הטפולים היום אני לוקחת טמוקסיפן וזלוטקס עובי הרירית הוא 8 מילמטר ויש לי פוליפ קטן (עקב השלוב בין הטמוקסיפן והזלוטקס) שמסביבי יש 12 ממ ביצעתי בדיקה לפני שלושה חודשים בדיקה של רירית ויצאה תקינה לפני שנה ביצעתי הסטרוסקופיה+גרידה עקב רירית עבה (מאז אני לוקחת זלוטקס) האם יש צורך לכרות את הפוליפ? כאמור כול שישה חודשים אני בודקת את הרירית מהפחד של ממצא עקב הטמוקסיפן תודה אנה
לאנה את לא צריכה כל כך לחשוש. גם בם יש לך פוליפ קטן, קרוב לוודאי שהוא חסר משמעות. באם אין דמום, צריך רק לעקוב ורק באם הפוליפ יגדל לשקול לכרות אותו ע"י היסטרוסקופיה ניתוחית, כי באם עברת היסטרוסקופיה לפני זמן לא רב ולא מצאו כלום אז כל הסיכויים שאין לך בעייה. בהצלחה פרופסור אילן כהן