אומגה-3 (שאלה לנדב/גובי)
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! מבקשת לדעת מהם המצבים,בהם צריכת אומגה - 3 בגלולות לא מומלצת? קראתי(כתבה של ד"ר דניאל ים ) שחולי סרטן הצורכים וויטמינים A וE בגלולות , מחזקים את התאים הממאירים,כאשר תאי סרטן בעלי אנזימים המונעים חמצון- glutathione peroxide, superoxide dismutase איך ניתן לבדוק את הפרמטרים? מבקשת חוות דעתכם בנושא זה. בתודה מראש, רות
הי RUTH, השאלה שלך לא לגמרי ברורה לי. אני גם לא מבין את הקשר בין אומגה 3 לויטמינים E ו - A. אודה לך אם תוכלי לנסח מחדש את שאלתך. גובי