שאלה נוספת
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קודם כל תודה על התשובות . השאלה שלי היא אם האינטרה הופך לפולשני האם הדרגה של הפולשני היא כמו הדרגה שהיתה לאינטרדוקטל או שהיא משתנה
היי מירי לדעתי אלו אותן השאלות ששאלתי את פרופ תמי פרץ ואין עליהן מענה כי מדובר בתהליך ארוך ולא יודעים אם הוא קיים כנראה שה DCIS בסופו של דבר הופך ברוב המקרים לפולשני במידה זו או אחרת אצלי היה DCIS GRADE 3 עם התחלה של פולשני כנראה אם הDCIS יושב שם זמן רב בסופו של דבר עלול להפוך לפולשני לכן מתנהגים אליו כמו סרטן רגיל ומקבלים הקרנות בגינו ולעיתים כשהוא מפושט בשד אפילו עוברים כריתה בברכה ריקי
האם הפולשני נחשב גם כGRADE 3? איזה טיפולים עברת?
מרגע שהתהליך מוגדר כפולשני, הוא יוצא בכלל מהקטגוריה של תהליכים תוך-צינוריים, וחלים עליו כל הכללים של מה שמכונה בציבור "סרטן שד". דר' חיים גוטמן כירורג אונקולוגי