לרופא - דחוף
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בביופסיה גילו אצלי אינטרדוקטל קרצינומה GRADE 3 מה הכוונה לדרגת אלימות 3 באינטרדוקטל שהוא טרום סרטני???
לקריאה נוספת והעמקה
שלום משמעות GRADE 3 ב DCIS זה הסוג שיש לך שהוא לא פולשני שלמרות שהגידול לא פרץ מתחומי הדוקטס הרי מידת האי סדירות שלו ואולי גם האלימות שלו היא די גבוהה והוא פחות דומה לתא רגיל מאשר DCIS בדרגה 1 למשל עם זאת אם תפסת אותו בזמן הרי בסך הכל הסיכוי לאחלמה הוא טוב מאוד בברכה ריקי
מה זה אומר בהתייחס לכך שהגידול לא חודרני?? האם זה אומר שהוא לא התפשט החוצה?
בסרטן לא חודרני המשמעות של GRADE3 הוא בדרך כלל בסכנה של השנות מקומית של הגידול, לא מעבר לכך