תודה ליוסי ספוזניק
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אתמול השתתפתי בפגישת היכרות עם יוסי ספוזניק בשילוב מורה ליוגה ודמיון מודרך. הקבוצה קטנה ואינטימית, מרגיעה ונותנת חופש ביטוי ורוגע. יוסי אדם ממש נחמד עם המון רצון לתת ולעזור. כן ירבו אנשים כמוהו. אני מקווה שתפנינה עוד בנות מאזור השרון כדי שהאמת נוכל לקיים את הסדנא שאמורה להפתח בזמן הקרוב. בריאות והחלמה מהירה לכולנו.
היי, אחותי בת 42, מחלימה לאחר הטיפולים, ועכשיו עם הטמוקסיפן ל-5 שנים. היא מתגוררת בהרצליה, ותשמח לקבל מידע על הסדנא שתיפתח בעתיד. אשמח אם תעדכנו כאן בפורום, אנחנו תמיד כאן.