סרטן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
סבתי אובחנה בתור חולת סרטן השד הייתי רוצה לרשום כאן כמה מהתוצאות שקיבלנו לידיים אם תוכלו לעזור לי לפענח אותם אני אשמח מאוד . CT הדגים ממצאים מרובים בגודל 10-14 ס"מ בשתי הריאות , ct בטן נגע אוסטאוליטי בעצם איליאק מימין . בנוסף עברה ביופסיה (trucut) מגוש. קיבלה טיפול להיפרקלצמיה כמקובל. בקבלתה התגלה גוש בשד עם בלוטות לימפה רגיאונליות (באקסילה). s/p cholecystectomy 25 years ago s/p paf 10 years ago תודה מראש אודה לכם על התשובה המהירה . לירון הנכדה המודאגת
שלום רב, אנו מבינות את דאגתך, אך כפי שענה לך ד"ר גוטמן , קשה לתת יעוץ וירטואלי , חסרים פרטים ולכן התשובות לא תהיינה מלאות. אנו ממליצות לפנות לרופא ליעוץ עם כל הבדיקות הקיימות בכדי לקבל תמונה מלאה. בברכה, צוות אחת מתשע