תרופות פסיכיאטריות לגלי חום
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הייתי שמחה לראות בין צוות הרופאים היועצים גם פסיכיאטר, שיתן את חוות דעתו בנוגע לשימוש בתרופות כגון פרוזאק, אפקסור וכד' לטיפול בגלי חום.
שלום תמי, תודה על פנייתך. חשבנו על הכנסת יועץ פסיכיאטרי בפורום, אך לאחר בדיקות מעמיקות עם אנשי מקוע מהתחום, המסקנה היא שבכדי לתת יעוץ ותרופות צריך לקבל פרטים מלאים של הפונה ולראות את התמונה המלאה. לכן, אנו מאמינות שדרושה פגישה אישית עם הפונה . אנו לרשותך בכל עת. בברכה, צוות אחת מתשע
אני מסכימה לחלוטין בכל הנוגע למחלות נפש. אבל, מאחר שיועצים אונקולוגים וגינקולוגים ממליצים על תרופות פסיכיאטריות במינונים נמוכים לגלי חום, הייתי רוצה לשמוע חוות דעת של פסיכיאטרים, בעיקר לגבי תופעות לוואי לשימושים אלה.