לרופא/בעלת נסיון
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כמה זמן נמשכים הכאבים באזור המוקרן. אני כ-3 חודשים אחרי הטיפול ועדיין כואב לי האיזור המוקרן. האם זה נורמלי????
כאבים , ובעיקר, אי נוחות באזור המוקרן יכולים להימשך , לסירוגין, הרבה זמן; הללו קשורים לניתוח לא פחות מאשר לקרינה; הם מטרידים ושכיחים, אך לרוב לרוב לא מדאיגים, ולא מעידים על "משהו רע". 3 חודשים זה יחסית מעט זמן.. , אבל בכל זמן אם מדובר בכאבים ממש קשים או בתופעות נוספות, יש להיבדק. סה"כ , כאמור, מדובר בתופעה "נורמלית".