invasive ductal carcinoma high grade
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפי תוצאות הביופסיה זה סוג הסרטן גודלו כ 3 ס"מ מה הסיכוים להבריא מסוג סרטן כזה ?
דרושים עוד הרבה פרטים (כגון: גיל, מעורבות בלוטות לימפה, רצפטורים להורמונים ול-HER2, שוליים נקיים וכו') כדי שאפשר יהיה לתת לך תשובה, וגם אז, התשובה לשאלה כזו מבוססת על סטטיסטיקות בלבד, ואינה תשובה חד-משמעית. מאחלת לך בריאות וחג שמח.
חסרים נתונים רבים כדי לענות לך תשובה מלאה, אבל ברור שאת זקוקה להמשך בירור (מה מצב הבלוטות למשל, מה הרצפטורים??) וכמובן לטיפול נכון.
מה קשורים הרצפטורים לענין?