סיט בהמשכים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אמי חלתה לראשונה בסרטן שד לפני 10 שנים. הגידול הוסר ומאז חזרה המחלה פעמיים, ואמי נותחה ועברה טיפולים, כולל כריתת בלוטות לימפה בבית השחי. לאחרונה, לאחר בדיקת MRI נודע לנו כי נמצאו 4 מוקדים במוח, והסתבר כי מדובר בגרורות. בנוסף, בבדיקת C.T בטן, חזה ואגן לא נמצא דבר, והמרקרים היו בטווח נורמה. אני ומשפחתי נמצאים בחרדה נוראית, וכל שנותר לעשות כרגע זה רק טיפולים, משום שמיקום הגרורות איננו מאפשר לנתח. האם יש בכלל תקווה במצב כזה, והאם גרורות של רקמת שד שמגיעות למוח מגיבות טוב להקרנות? אודה עבור תגובתכם בהקדם.
באם אכן מדובר בגרורות מוחיות מסרטן שד, יש בהחלט סיכוי טוב לתגובה ושליטה במחלה עם טיפול קרינתי.
אם אפשר , נא עני לי איך גילו את הגרורות במח? למה הלכתם לעשות בדיקות כאלו?