חום בטיפול בטקסוטר
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם: אני לפני טיפול שני של טקסוטר,מאז הטיפול הראשון יש לי חום .בשבועיים הראשונים החום הגיע לסרוגין עד 38.5, בשבוע הזה החום נע בין 37.2 ל- 37.7. המצב הוא שהגוף שלי כל הזמן בחום. מעוניינת לשמוע תגובות, האם חום אופיני לחומר הזה ומתי הוא אמור לעבור ? האם במצב כזה אפשר עוד 3 ימים לקבל שוב טיפול ? תודה רבה וחג שמח גליה
גליה, אחת מתופעות הלואי של טקסוטר היא חום ללא זיהום, קרוב לודאי ניתן לשיפור עם המשך של סטרואידים מעבר ל3 ימים סביב הטיפול. נדבר על כך לפני הטיפול