פאה בהדבקה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מבקשת מידע על מקום ש"מדביק" פאות - שמעתי על זה מחברה. אם יש המלצות בעד ונגד לעומת פאה רגילה.
אני עשיתי ב"כל השיער" רח' הר נבו 5 תל אביב. זה נח ויפה - ממש כמו טבעי והאנשים שם נהדרים. מומלץ בחום!
גם אני. מעבר למוצלח, יוסי , אבי ,פנינה וכל הצוות פשוט מדהימים. מאד רגישים. גם המחירים לאוכלוסיה שלנו הם מחירים מיוחדים (50%). זה היה נפלא להיות עם שיער כל הזמן, אתה לא מזכיר לעצמך כל בוקר או בלילה, כשאתה קם לשרותים ונתקל במראה שאתה קרח ולמעשה חולה.. חלק חשוב מאד בהתמודדות עם המחלה. בהצלחה!!!!!!!!!!!!