תופעות לוואי של הקרנות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום-לאחר שהשד הוסר וללא צורך בכימוטרפיה ,טופל המקום בהקרנות כחודש ימים רק ליומיים האחרונים של ההקרנות החלה בעיית הכוויות שנמשכת כבר למעלה משבועיים . מה עושים???
קודם כל שתהיה בריאה וברוך השם שהיא אחרי. אפשר למרוח ג'ל אלוורה אשר ניתן לקנות בכל בית מרקחת או לבקש מרופא מרשם למשחת BIAFINE שהיא עולה בסביבות ה- 70 ש"ח. אני הצלחתי לקבל החזר מקופ"ח מכבי על המשחה. הרבה בריאות וחג שמח
מי מזור יעזרו לך מאוד לקבלת פרטים שלחי דוא"ל וקבלי את כול הפרטים בריאות טבעית וחג פסח כשר ושמח
כוויה לקראת סוף הטיפול הקרינתי היא תופעה מוכרת ושכיחה. כדאי להקפיד על עור נקי, למרוח ביאפין או אלוורה. זה יעבור תוך מספר שבועות. אם אינכם מסתדרים או הכוויה בעייתית כדאי להראות לרופא המטפל.