גיליתי גוש באיזור השד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! אני מאוד לחוצה וכמובן שהולכת להיבדק, גילית גוש קשה וכואב רק בזמן שאני לוחצת עליו מעט, הגוש נמצא בהמשך של בית השחי וקרוב מעט לקימור השד, בבית השחי אני לא מרגישה גושים וגם לא בשד עצמו, היתכן אולי שבעקבות צמיחת 2 פיצעונים בגב זה רק בלוטת לימפה? יש לציין שבמשך כשבועיים אני סובלת מגרד בעור מאיזור התבור עד מרכז הגב בפלג גוף ימין, ללא סימני פריחה או גירוי כל שהוא, אני מאוד מודאגת ואשמח לשמוע חוות דעת וכמובן שאני מיד הולכת להיבדק. תודה ליבי נ.ב: הגוש נמצא מעל הצלע
ליבי שלום, בדיקתך עשויה לתת מענה מקצועי ונכון. על פניו, המיקום האנטומי של הגוש אינו תומך בהגדלה של בלוטת לימפה, גוש כואב וקשה יכול להעיד על תהליך "דלקתי" של נגעי עור או תת-עור שונים. תחושת גרד באיזור הטבור ללא סימפטומים מנחים נוספים, מכוון להליך מקומי המצריך בדיקה גופנית. מתיאורך, אין מקום לדאגה. בברכה,