ים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני כבר חודש אחרי סיום 35 הקרנות ומטופלת בטמוקסי פעמיים ביום. שאלתי היא האם מותר לי ללכת לים או לברכה? אודה על תשובה מהירה וחג שמח והמון בריאות לכולם.
מיקי, אם העור כבר החלים, את יכולה לנסות. מקסימום ישרוף לך או תקבלי פריחה. אני ניסיתי כשבועיים אחרי ההקרנות להיכנס לבריכה (לים לא ניסיתי) וחטפתי פריחה. חיכיתי עוד כשבועיים, ואז נכנסתי שוב לבריכה, עם חולצה, והקפדתי לשטוף את עצמי במים נקיים לעתים קרובות, והכל עבר בשלום. בהצלחה וחג שמח
אם העור החלים ואין כוויות, אפשר ללכת, אך לא להחשף לשמש, אולי ללבוש חולצה מעל. עור מוקרן יותר רגיש לשמש.