בעיה קוסמטית או בריאותית?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נערה בסוף גיל ההתבגרות (17) במשפחתי יש היסטוריה של סרטן השד. אני סובלת מפטמות נפוחות וגדולות בצורה חריגה מאוד, וגבשושיות. הדבר מסב לי אי נוחות רבה (מבחינה אסטתית, ומבחינת הרגישות הרבה התמידית באיזור) האם רלוונטי לבקש את השתתפות קופת החולים שלי בניתוח קוסמטי להקטנתן? (השתתפות קופת החולים מותנית בכך שהדבר מהווה סיכון בריאותי, ככל הידוע לי)
שלום טל, אנו ממליצות לך לפנות למרפאת שד או כירורג שד בקופת החולים אליה את שייכת, לשם קבלת התייעצות מקצועית. בברכה, צוות אחת מתשע
תודה רבה, אפנה בהקדם.