טמוקסיפן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מקבלת טמוקסיפן כבר שנה וחצי וזה גורם לי לבעיות ברחם, כל מיני הצטברויות של רקמות מיותרות לא סרטניות. שמעתי שיש הורמון אחר היום שנותנים לחולות סרטן השד שאין לו תופעות לואי כמעט. איך קוראים לתרופה החדשה ולמי נותנים אותה? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
לרונה שלום רב, אנו מפנות אותך לאתר האינטרנט של אחת מתשע, www.onein9.org.il שבו קיים מידע על הפמרה, שהיא התרופה ההורמונלית, שאליה את מתייחסת כנראה. אנא קראי את הפרק בתוך מידע/מידע רפואי/תרופות הורמונליות/פמרה בברכה, צוות אחת מתשע