סרטן השד אצל גברים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעלי חלה בסרטן השד לפני כשנה וחצי. עבר טיפול כימוטרפי והקרנות, כיום מקבל תרופה יומית (tamoxi ). האם הסרטן המחלה כמו אצל הנשים, כלומר יכולה לחזור?
סרטן שד אצל גברים הוא בדרך כלל בעל התנהגות מתונה יותר בדמוי סרטן שד אצל נשים מבוגרות. הסיכוי שתהיה השנות תלויה במאפינים יחודיים של כל גידול כגון: גודלו, מידת ערוב בלוטות לימפה ומאפיינים ביולוגיים שונים. בברכה ד"ר בן-ברוך
אל: דר' בן ברוך מאת : סימונה לבעלי היה סרטן בגודל 2. 0 * 2. 0 * 6 ס"מ וקטע שני בממדים 1. 0 *. 2. 0 * 3. 0 ס"מ. אבחנה פטולוגית - , carcinoma אלה היו תוצאות הביופיה. בניתוח כרתו את השד ואת הבלוטות. כיום במעקב כל שלושה חודשים הכוללים בדיקות מקיפות כמו: צילומים למיניהם בדיקות דם וכד'. בתודה על ההתיחסות. סימונה