גירוד באזור השתל
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם, שנה וחצי לאחר מסטקטומי ושחזור מיידי עם שתל סיליקון מלא במי-מלח. סובלת מגירוד מטריד באזור השתל וכמובן שפעולת הגירוד איננה מרגיעה, כיוון שאין שם רקמות. פעולת הגירוד גם איננה נעימה, כיוון שיש לי תחושה מוזרה באזור עקב פגיעה בעצבים. האם התופעה מוכרת? טיפים להקלה? אפרת
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, התופעה שציינת איננה מוכרת אולם יכול להיות גרד באזור הצלקת עד זמן רב לאחר הניתוח דבר הניתן לטיפול חלקי עם משחות וזריקות לצלקת. בכל מקרה יש להתייעץ עם הכירורג פלסטי שביצע את הנתוח בברכה