כדוריות דם
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ערב טוב ! האם ליפני שמקבלים כימו יש לערוך בדיקת דם? ומה ניתן לאכול במשך התקופה של קבלת הכימו כדי שהכדוריות הדם יהיו תקינות ? ושאר הבדיקות האחרות.... תודה מראש ידידה ! רפואה שלמה ! כל הכבוד על העזרה והתמיכה שאתן\ם נותנים\ת ישר כוח !!!!
היי כן, לפני כימו צריך לעשות בדיקות דם, וגם אחרי הכימו, אם הטיפול הוא אחת לשלושה שבועות. אני לא יודעת אם יש אוכל ספיציפי שמעלה את הספירות, אבל בימים הראשונים אחרי הטיפול, כדאי לאכול אוכל קל מאוד. לאחר מכן, אפשר לאכול דברים כבדים יותר בהצלחה רונית
לפני כל טיפול שעלול לפגוע בתמונת הדם יש לבצע ספירת דם אין קשר לאוכל במידת הצורך נותנים זריקות שמשפרות את ספירת הדם