שאלה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ב"ה שלום רב ! לאחר כמה זמן נעלמות תופעות הלוואי של הכימו מהטיפול הראשון ? האם לאורך כל התקופה שבה מקבלים את הכימו ישנן תופאות לוואי גם בתקופת ההמתנה שטיפול כימו הבא? תודה רבה ! לכולן,!! רפואה שלמה !!,תהיו חזקות!!!!! "אם הייאוש בא ליקרתך אל תיתןו לו יד"
היי זה מאוד אינדוודואלי. התופעות הקשות של בחילות והקאות, רק כמה ימים ולא לכלן. שאר התופעות כמו פצעים בפה וכו יכולים להיות בכל תקופת הטיפולים. בהצלחה רונית
לי יעצו לצחצח את השיניים ולשטוף את הפה בסודה לשתייה לאחר כל אכילה. מכיוון שאחרי הכימו אני מקבלת בחילה ממשחת שיניים, עברתי לצחצוח ושטיפה בסודה לשתיה. למרבה הפלא שיניים הלבינו ולא היה לי אף פצע אחד בפה עד כה.
שלום אילנית, איזה טיפול את מקבלת (תרופות) ? בברכה, צוות אחת מתשע