גלי חום-לדר לאופר
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מטופלת בטומוקסיפן לאחר כימטרפיה והקרנות בשד. וכמו כן אני לוקחת 2 כדורי רמאפמין לטיפול בגלי החום. בתחילה זה עזר לי מאוד ובחודש האחרון אני מרגישה שהם כבר לא יעילים. האם תוכלי להמליץ לי על תרופה אחרת לטיפול? הרופאה האונקלוגית שמטפלת בי לא ממליצה לקחת כל תרופה, היא טוענת שכדאי להתאפק ולסבול. אין מה לעשות.מה דעתך?
רווית נסי כדורי קלונקס 0.5 מ"ג לפני השינה ואפשר להעלות ל1 מ"ג לניסיוני, לרוב זה עוזר רק שימילב לאזהרות שבקופסא והתייעצי עם הרופאה המטפלת, שאין אינטרקציות עם תרופות אחרות בהצלחה
היי מה זה הכדור הזה? האם הוא מיועד לטיפול בגלי חום? או שהוא ממשפחת הפרוזאק? האם צריך מרשם? תודה רונית