פסלודקס - שאלה לד"ר בן ברוך ולבנות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עקב הישנות המחלה לאחר שנים אחדות עם טמוקסי והופעת גרורות, הומלץ לי תחילה על פמרה. מספר חודשים.הטיפול לא הצליח והומלץ לי על זריקות פסלודקס.ידוע לי שזה מאושר ע "י ה-FDA. ברצוני לשאול האם יש בארץ נסיון בטיפול והצלחות/כשלונות בו? ושאלה לבנות: האם מישהי מכן התנסתה בטיפול? ל"אחת מתשע": היכן ניתן להשיג מידע על פסלודקס? תודה מראש. . .
התרופה לא רשומה בארץ וכמובן גם לא נמצאת בסל עם זאת, יש איתה ניסיון גם בארץ עם עשרות חולות מניסיוני האישי , הלא גדול, והמספרות בהחלט שוה לנסות טיפול בה (כמובן לאחר שיקול קליני קונקרטי) מידע על התרופה- אפילו בחיפוש בגוגול ודומיו, יש המון
תודה לד"ר לאופר. ולבנות - פעם נוספת: האם מישהי מכן קיבלה פסלודקס? שהרי, אין חכם כבעל נסיון. מצפה לתשובות. תודה.