המלצה לכירורגית שד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מחפשת המלצה לכירורגית שד (קופ"ח מכבי) באיזור השרון או המרכז
מחלקה נפלאה עם יחידה מיוחדת לניתוחי שד. פרופ' קליין - ראש המחלקה וד"ר קאופמן ראש היחידה לניתוחי שד, מקצוענים מהשרוה הראשונה. צוות תומך ואכפתי. עובדת סוציאלית מאירת פנים. המחלקה גם יזמה פיזיותרפיה חינם לאחר הניתוח. אני חברת מכבי והתעקשתי על מאיר. עברתי שם שלושה ניתוחים תוך חודש - בנסיון להציל את השד והרגשתי לא רק מנותחת אלא מטופלת. מאיר הוא בית חולים קטן בו את לא חשה כבורג שהולך לאיבוד.
תודה על המידע. כוונתי היתה לכירורגית (אישה) למטרת ביצוע בדיקת שד תקופתית, לא למטרות ניתוח.
גם אני עברתי אצל פרופ קליין ודר קויפמן ניתוחים והם היו ממש בסדר שניהם
היי ד"ר עדה רוזן באזור רמת גן, נהדרת, ואני חושבת שגם פרופסור פפא באסותא, מקבלים מכבי. רונית