נפיחות ביד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני שנתיים אחרי למפקטומי. מיום שישי התחילו לי כאבים ביד שנותחה ובערב הופיע חום גבוה. היד בערב מאוד התנפחה היא חמה ואדומה בזרוע. הלכתי לקופת חולים ואמרו לי שזה צלוליטיס התחלה של שושנה וקיבלתי אוגמנטין. האם עלי להמשיך אחר כך באיזה טיפול מניעתי. אני בטיפול פיזיוטרפי אבל אני מבינה שבימים הקרובים אסור לעשות שום טיפול.
לקריאה נוספת והעמקה
עליך לסים את הטיפול האנטיביוטי ולבקש תור לאונקולוג לביקורת. לא נהוג לתת טיפול מונע אלא אם כן יש מאורעות חוזרים של צלוליטיס. לטיפול פיזיוטרפי כדאי לחזור אחרי החלמה