שאלה לפרופסור אילן כהן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אודה על תשובותיך, מתנצלת על ריבוי השאלות האם במעבר בין מגייס לפרוזק לטיפול בגלי חום, צריכה להיות הפסקה? האם יהיו תופעות כלשהן בהפסקת הטיפול במגיס? האם מינון של כדור אחד לשבוע של מגייס, יעיל? מה עדיף לדעתך, מגיס או פרוזאק?(על המגיס המליצה לי האונקולוגית, הבנתי שהוא משמש גם לכדור כנגד סוגי סרטן) תודה רונית
לרונית. במעבר מטיפול במגס לטיפול בפרוזק לא צרכיה להיות הפסקה. בהפסקת הטיפול במגס עלול להיות דמום. טיפול עם כדור אחד לש מגס אחד לשבוע עלול להיות לא יעיל. לדעתי הטיפול עם פרוזק עדיף על הטיפול עפ מגס כי פרוזק יעיל יותר ממגס, ומשפיע בצורה מלאה או חלקית על כ 50% מהמטופלות. בהצלחה פרופסור אילן כהן