בנשירה וצמיחת השער
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך בהמשך לשאלתך לריסים לוקח קצת יותר זמן לצמוח. ולפחות אצלי - 8 חודשים מסיום הטיפול הכימוטרפי גם הריסים וגם שאר השער שצמחו לו צמחו כמקודם. השער יותר דק וחלש והריסים קצרים וחלשים אומרים שבהמשך זה משתפר. אבל באמת זה מה שחשוב?
גילה שלום! אני חושבת שנשירת השיער זה הסימן הבולט למחלת הסרטן ולטיפולים שעוברים. ובנוסף בדרך כלל המחלה לא נראת ורק מתפשטת בשקט כמו גנב והשיער בגוף זה הסמן היחיד שאנחנו חולים.וכנראה שהכל חוזר לקדמותו יש תחושה שהכל בסדר ונותן תחושה של אסטטיקה ובריאות שכולנו זקקות לה .כך שאני חושבת שזה כן חשוב! ושנשר לי השיער למרות שהיתי מוכנה לכך זה היה קטע קשה מאד. כך שאני מבינה מאד את כל אלה שחרדות בקטע הזה. הרבה בריאות ושיער .