לגבי נשירת השיער
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בס"ד שלום! :) האם כאשר עוברים טיפול כימיוטרפי במשך 4 חודשים ,ובנוסף חודשיים של הקרנות האם השיער חוזר למצבו הנוראמלי?ובנוסף גם לגבי הגבות ?והריסים ? תודה לכולם והרבה בריאות !!!!! :)
השיער מתחיל לצמוח חזרה מיד עם סיום הטיפולים הכימוטרפיים. לוקח עוד משהו כמו חודש-חודשיים נוספים עד שהצמיחה מתחילה להראות "נורמאלית", כמו תספורת קצוצה. ההקרנות אינן גורמות כלל לנשירת שיער (רק הקרנות לראש, במקרה של סרטן או גרורות בראש, אכן גורמות לנשירת השיער, אך אני משערת שאת מתכוונת להקרנות של השד או בית השחי).
תודה רבה על תשובתך המפורטת ! שאלתי הנוספת האם הגבות והריסים חוזרים כפי שהיו קודמים?