סובלים מעייפות ותשיות ?! - פנו לבית החולים !!!
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, חולות/ים אונקולוגיים הסובלות/ים מעיפות ותשישות ותופעות לוואי כגון: בחילות, הקאות ורטיגו....כתוצאה מהמחלה והטיפולים הכרוכים בהם מוזמנים לפנות לבית החולים בו הם מטופלים, לקבלת "דוגמא חינם" של תכשיר ייחודי אשר יסייע להם להתחזק ולהתמודד עם התופעות הלוואי והמחלה. אין באפשרותנו לציין את שם התכשיר ,באתר, אך בבית החולים יודעים על מה מדובר. וראו בזאת את תרומתנו הצנועה להחלמתכם......... בברכת סוף שבוע טוב ובריאות, ד"ר צביקה רונאי - מנכ"ל לפרטים נוספים אתם מוזמנים לפנות במייל ל: [email protected] ולציין בשדה הנושא: Info