חזיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני 11 חודשים אחרי ניתוח להוצאת גידול מהשד. כשאני הולכת עם חזיה (רכה) כואב לי באזור הצלעות שמתחת לשד. האם זה נורמלי ? האם כדאי לי להפסיק ללכת עם חזיה ? האם כדאי ללכת עם גופיה ? אבל יהיה לי חם בקיץ - לא ? אנא עזרה.
שלום "אני", אני בדיוק במצבך. שאלתי את כירורג השד והוא אמר שזה נורמלי ופשוט יקח עוד זמן. בינתיים אני לובשת חזיות מאוד מאוד רכות ובאמת משתדלת ללכת בלי. כשאני רוצה ללבוש חזיה קצת יותר משובחת, אני פשוט סוגרת אותה בלולאה הכי רחבה, כדי שלא ילחץ. שאלה יהיו כל הצרות שלנו, הרבה בריאות, תמי