תופעות לוואי של זולדקס
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תוך כמה זמן מיום קבלת הזריקה בפעם הראשונה מתחילות תופעות הלוואי ?
קרן שלום, בדר"כ חודש או יותר עד שהגוף "מבין" את מצבו החדש. בכדי להמנע מתופעות גיל המעבר קרי גלי חום ו/או שינה טרופה ממליצ ה לך להתחיל לקחת כדורים בשם רמיפמין של אלטמן (זה לא הורמונלי והדבר היחיד שמותר לנו -קיבלתי את המלצתו של רופא נשים-אונקולוג). הכדורים לא משפיעים מידית וזה יכול קלחת עד 3 חודשים כך שממליצה להתחיל ולא לחכות לתופעות הלוואי. בהצלחה
דנה, האם אפשר לקבל מעט יותר פרטים לגבי רמיפמין: מה הוא מכיל, מי הגינקולוג-אונקולוג, בת כמה את ומה היה מצבך ההורמונלי לפני סרטן השד, עד כמה זה עזר לך, אילו תרופות אנטי-הורמונליות את מקבלת? תודה בשם כל המזיעות והלא ישנות.
היי פרופסור אילן כהן המליץ על טיפול אחר ולא ציין את אלה הטבעיות? האם את בטוחה? רונית