קרם נגד כוויות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קבלתי ממכר, כימאי, קרם, שהחברה שלו פיתחה, נגד כוויות, שאכן מאוד עוזר לכוויות רגילות. הוא ממליץ לי להשתמש בו גם לאחר הקרנות, למניעת כוויות בשד . האם יש בעיה להשתמש בקרם מעין זה, שלא ממש ידוע בשוק, או שזה מסוג "לא יועיל - לא יזיק"?
שלום ציפי, לא ניתן לתת תשובה לשאלתך, מאחר ואין פירוט של החומרים הנמצאים בתוך הקרם או שם המשחה. אנו ממליצות שתראי את המשחה לרופא המטפל שלך, ותשאלי את עצתו. בברכה, צוות אחת מתשע