שאלות דחופות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם הובחנתי כחולת סרטן שד לפי ביופסיה, ממוגרפיה ואולטראסאונד עדיין לא עשיתי ניתוח. אשמח לקבל חוות דעת על תל-השומר (יש לי פגישה ביום א עם פרופ' פאפא) . בינתיים - עשיתי בדיקת מרקרים שנתנו את התשובה הבאה: CA153 14.3 CEA 2.0 מה זה אומר לגבי מצב הגידול???? תודה על תשובתכם הרבה בריאות לכולם - המודאגת
דניאל שלום! אני היתי אצל פרופ' פאפא באסותא באופן פרטי מברור למי ללכת לדעה שניה המליצו עליו אני התרשמתי שהוא יסודי,. שבת שלום ורק בריאות .
דניאל, פרופ' פפא נחשב לאחד המובילים בארץ בכירורגית-שד, אך יש לקחת בחשבון שהוא לא יותר מדי נחמד. נותחתי אצלו באופן פרטי.
דניאל יקרה פרופ' פאפא נחשב לאחד הטובים ואולי גם הטוב ביותר אצלי הוא תקן את ה נזק החמור של רופאה שניתחה אןתי באיכלוב ולדעתי הוא אדם נעים בהצלחה הדי