תופעות לוואי של הטמוקסיפן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לקחתי טמוקסיפן, עכשיו נולבדקס, ועכשיו יוצאים לי ורידים ברגליים, הרבה ורידים, והם כואבים בזמן עמידה והליכה. חבשתי גרביים אלסטיות אך זה ממשיך וכואב. בהרמת הרגליים יש הקלה, אך אי אפשר לחיות עם רגליים מורמות כל הזמן. כאשר אני לוחצת על הורידים זה נרגע מעט. שאלתי היא האם התופעה הזו מוכרת לכן, האם זה יכול לנבוע מהכדורים, ואיך אפשר להתגבר על זה.
לקריאה נוספת והעמקה
טמוקסיפן יכול להביא לעחיה בשכיחות של קרישי דם בורידים עמוקים ברגליים, לא ידוע לי על תופעת לואי של ריבוי ורידים שטחיים. פני לרופא שלך, אולי כדאי לנסות להחליף טיפול