מרקרים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם עליה במרקר CA125 מ- 8.42 ב- 2/2002 ל- 15.18 ב- 11/2002 ול- 30.3 ב- 11/2003 צריכה להדאיג? מרקר CA15.3 היה 12, 11.5, 11.1 ו- CEA 0.5, 1.8, 0.5 לאותם תאריכים. לפני 4 שנים היה לי סרטן שד דרגה ( IIA (T-2, N-0, M-0 עברתי כריתה חלקית וטיפול כימו/הקרנות. לוקחת טמוקספן. בת 60
הנכון הוא לא לעשות בדיקות מיותרות אלה ואז גם לא עולה שאלת הדאגה אבל אם כבר עשית, ואם כבר יש מגמת עלייה, שהיא קרוב לוודאי חסרת משמעות, התייעצי והיבדקי אצל גניקולוג. את זה כל אשה צריכה ממילא לעשות פעם.. וסליחה על העיכוב בתשובה המייל שלי היה חולה