המלצה על רופאה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מחפשת רופאה אונקולוגית טובה באיזור חיפה. יש לי המון שאלות, והרופאה שלי כרגע לא עונה לי ברצון, לא מוסרת לי מידע מלא, ובחלק מהמקרים אף משקרת לי, בכדי שאשתכנע לקחת את הטיפול עליו היא ממליצה. לדעתי רופא צריך לאפשר לחולה לשאול את כל השאלות, לתת לו את כל האינפורמציה, ולהשאיר בידיו את הבחירה באיזה טיפול לבחור.
אני מטופלת אצל ד"ר הדסה גולדברג מרמב"ם, ולמרות העומס הרב שהיא נתונה בו שבודאי משפיע על טיפולה, היא קשובה, עונה לשאלותי ומעודכנת. לדעתי היא מומלצת.
שלום קרן, גם אני ממליצה על דר' הדסה גולדברג מבי"ח רמב"ם. היא מקבלת גם באופן פרטי. יעל.
שלום יש רופאה ברמבם מעולה ממש מלאכית אשר מדברים אליה רבות. ד"ר פריד. גשי רק אליה,אני להבדיל מקודמותי לא ממליצה על הדסה. דבר נוסף ביח יש עובדות סוציאליות גשי אליהן ותראי על איזה רופאה ימליצו לך. המון בריאות