בקשה לעזרה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אני בת 31 נשואה עם תינוק קטן אין אצלנו במשפחה הסטוריה של סרטן השד. אני מגיעה לביקורת אצל כירורג אחת לחצי שנה לבדיקה ידנית. האם יש צורך גם בבדיקת ממוגרפיה? תודה רבה
שלום שני, אם את בת 31 ואין במשפחה הסטוריה של סרטן שד, למה את עושה ביקורת אחת לחצי שנה אצל כירורג שד? לאיזו עזרה את זקוקה?
שלום שני, בהיעדר גורמי סיכון לסרטן שד (כמו סיפור משפחתי, ביופסיות קודמות גבוליות וכד') - ההמלצה היא לבדיקת רופא כל שנה, וממוגרפיה שנתית מגיל 45. כמובן שאם יש ממצא בבדיקה הגופנית ניתן להפנות לממוגרפיה ו/או אולטרסאונד.