חיסון פוליו
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם. לאמא שלי יש סרטן ועוד כשבוע שבועיים היא מתחילה טיפולים כימוטרפים. הילדה שלי אמורה לקבל היום חיסון פוליו. השאלה היא כמה זמן אחרי החיסון הן יכולות להתקרב אחת לשניה. יש לציין שאנחנו גרים באותו היישוב. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
הנה קישור לתשובתה של ד"ר בן ברוך לשאלה דומה לפני מספר חודשים: http://www.doctors.co.il/forums/read.php?f=146&i=49657&t=49490
ליאת פני טלפונית ללשכת משרד הבריאות באזור מגורייך; יש להם הנחיות חדשות ומעודכנות בנושא. לדעתי, צריך רק להזהר ממגע עם ההפרשות של התינוקת. אבל וודאי איתם.