פורט port
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני צריכה מחר להרכיב את הפורט יש לי אפשרות לדברי הרופא לעשות את זה בהרדמה מקומית או מלאה מתלבטת ? אם אפשר לשמוע מנסיון של מי שהרכיבה את זה. כמה כואב ? בהרדמה מקומית וכדומה
הי חיה, אני עשיתי את זה בהרדמה מקומית+טשטוש ולגמרי לא הרגשתי כלום. אני לא חושבת שזה מצדיק הרדמה מלאה (עם כל הסכנות הכרוכות). בהצלחה !
ראיתי את הודעתך רק עתה, לכן אני מניחה שהפורט כבר מותקן. ברוכה הבאה למועדון! אני עברתי את התהליך בהרדמה מקומית ולא הרגשתי כמעט דבר, למעט שינה על הבטן עד להוצאת הסיכות. בעוד מספר ימים לא תרגישי כלל בהמצאות הפורט, לעומת החיטוטים בוורידים. שווה! לי המליצו על מריחת משחה מאלחשת בשם EMLA ,שמורחים כשעה לפני דקירה. שאלי את האחות או הרופא. בהצלחה והרבה בריאות!
תודה לשרית וחלי