פגיעה בזכויות החולה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאור כתבה שהתפרסמה ב-YNET בנוגע להחלטה השרירותית של משרד הבריאות ומשרד הרישוי , שלא לתת פטור רטרואקטיבי לאגרת רישוי : http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-589,00.html מה אפשר באמת לעשות ? האם אין דרך לקבל את הזיכוי רטרואקטיבית ? נאמר לי ע"י הפקידה במשרד הבריאות שהזכאות תקפה מיום קבלת הבקשה בלבד. ולי מגיע הרבה קודם, אלא שעד שהאישור מבטוח לאומי מגיע - עברו מספר חודשים. למה החולה צריך לשלם על כך ???? האם יש ל"אחת מתשע" מידע שיכול לסייע לנו ? תודה.
שלום רב, עמותת אחת מתשע עוסקת גם ברכוז ושמירה על זכויות החולה. את מוזמנת להתקשר לעו"ד רקפת אנוך - סמנכ"לית העמותה , המרכזת את הנושא. ניתן לפנות אליה בטלפון 03-6021717 שלוחה 201 בברכה, צוות אחת מתשע